تبلیغات مستقیم در کسب و کارهای نوپا چیست؟
تبلیغ مستقیم در کسب و کارهای نوپا، محتوایی است که به مخاطب انگیزه اقدام کردن میدهد. شما باید محتوایی طراحی و اماده کنید که میتواند
تبلیغ مستقیم در کسب و کارهای نوپا، محتوایی است که به مخاطب انگیزه اقدام کردن میدهد. شما باید محتوایی طراحی و اماده کنید که میتواند
رهبران و صاحبین کسب و کارها به جای فعالیتمحور بودن، نتیجهمحورند. اگر انجام کار به نتیجه ارزشمندی منجر نشود، بیهوده و بی فایده است.
این مقاله از کتاب «تمایز یا نابودی» که نویسنده آن آقای جک تروات است، برگرفته شده است که برای شما 3 روش برای ایجاد تمایز